zaterdag 3 september 2011

Venice Beach

We zouden eigenlijk naar Clearwater gaan vandaag om op de "Little Toot" mee te varen en dolfijnen te spotten. Maar na 2 x Seaworld hebben we even genoeg dolfijnen gezien, en dus zijn we Naar Venice geweest. Venice ligt zo'n anderhalf uur ten zuiden van Tampa. We kozen voor de scenic route, over de Sunshine Skyway Bridge, die de opening naar zee van Tampa Bay overspant.

Op het strand van Venice kun je zonder veel moeite te doen haaientanden vinden.Als je weet waarnaar je moet zoeken tenminste. Het zijn geen witte driehoekjes die gisteren uit de bek van Jaws zijn gevallen, maar zwarte, kleine puntige tanden van miljoenen jaren oud. Op de pier hebben we een zeef gehuurd, wat het zoeken aardig makkelijker maakte. Na een uurtje hadden we er toch 5 gevonden. Niet slecht voor beginnelingen. Nog even uitwaaien op de pier, en dan gaan we weer de auto in.

In Ellenton hebben we nog even in de Outlets gesnuffeld, maar niet veel gekocht. Een paar slippers en 2 vesten waren wel de hoogtepunten. En nog 3 heerlijke ijsjes bij Hershey's.

Op de achterbank is het al dagen feest. De Cd's van Manon worden grijs gedraaid. "Tonight Tonight" horen we ongeveer 20 keer per dag...

Terug in het hotel gaan we nog even zwemmen. Eten doen we bij Pizza Hut vandaag. Gelukkig hadden we geen large pizza, de medium is zo groot als een autoband. Als we weer op onze kamer zijn is het tijd om de koffers te pakken, want morgen om 15.00 vliegen we naar Chicago waar we om 1700 aankomen. Een uur later gaan we door naar Amsterdam waar we zondag om 9.25 landen als het allemaal mee zit.

1. Jullie hebben gelijk dat je tocht niet gaat maken, want dichter bij dan Seworld krijg je ze toch niet te zien. Hopelijk gaat deze vlucht goed.

Connie

2. De vakantie is voorbij gevlogen. Goede thuisreis.

3. Wat lekker zo'n dagje haaien tanden zoeken, ;-) en wat is de actrice weer op dreef op de achterbank...

Alvast een goede rei terug naar huis!!

Rick & Mandy

4. Wij waren ooit ook op zoek naar witte haaientanden maar inderdaad grappig zwarte driehoekjes zijn het. Wat jammer dat de vakantie er al weer op zit.
    Een goede vlucht gewenst.
    Groetje
    Antia

5. Weer helemaal bij gelezen. Ik ben de afgelopen weken met heel andere dingen bezig geweest dus heb alle blogs een beetje gemist.
    Het "normale" leven gaat weer een beetje terug komen , daar hoort ook het lezen van de blogs bij.
    Jullie hebben het in ieder geval naar jullie zin gehad zo te lezen, een goede reis naar huis.

6. Goede terug reis!
    En bedankt voor het mogen meegenieten!

7. op zoek naar haaietanden ! Gelukkig bijten ze niet meer.
    Een goede terugreis en welkom thuis !